سلام ، امیدوارم که حالتون خوب باشه

دیروز داشتم همینطوری الکی(!) فایل های کامپیوتر رو میگشتم ، یه چیز جالبی به چشمم خورد !

یکی از اولین قالبهایی که برای وردپرس ساخته بودم و هیچوقت هم منتشرش نکرده بودم.

واسم جالب بود که چرا پاکش نکرده بودم(؟) نمیدونم چطوری هنوز اونجا مونده بود!

این شد که تصمیم گرفتم یه دستی به سر و صورتش بکشم و با یه دنیا شرمندگی منتشرش کنم.

قالب "وبلاگ من" برای وردپرس

 

امکانات :

 - کاملا بهینه سازی شده ، با سئو 100 %

 - پشتیبانی از ابزارک

 - پشتیبانی از فهرست

 - پشتیبانی از تصاویر شاخص

 - استفاده از css Sprites (تمام تصاویر و آیکن ها در یک فایل عکس گنجانده شده)

 - استفاده از فونت یکان

 - دارای قالب بخش نظرات

 - عدم استفاده از جاوااسکریپت و جی کوئری و در نتیجه کم حجم شدن قالب

 

این قالب برای افزونه pagenavi استایل مخصوص به خودش رو داره.

 

(+) لینک دانلود (از سرور پرشین گیگ)

(+) لینک دانلود(از صندوق بیان)

(+) پیش نمایش